torstai 3. syyskuuta 2015

Suomi-kuvaa rakentamassa: Музей Синебрюхова обвиняют в рекламе Coca-Cola

Edellisen postaukseni Ylen uutinen on saavuttanut venäjänkielen. Fontanka.fi-sivustolla ilmestyi eilen tällainen:


Koska venäjäni on heikohko, päätin kokeilla Google-kääntäjää, joka joidenkin tuttavieni mukaan on jo aika hyvä. Tiedä häntä, mutta aamukahvilla oli hauskaa (varsinkin tuo "Tags: Vaaratilanteet" oli sekä hilpeä että kummallinen mutta myöskin osuva – kokeilinpa vielä yhtä netin kääntäjistä, ja Казусы:n tulos oli 'special case', 'exceptional case', 'extraordinary situation or circumstance', ei nekään huonoja):
 
Museo Sinebrychoff syytetty mainonnassa Coca-Cola 
02 syyskuu 2015 13:08 / Tags: Vaaratilanteet  

Online vetoomuksen allekirjoittanut 200 ihmistä jo edellyttää päässä taidemuseo Sinebrychoffin pysäkki mainonta amerikkalainen brändi Coca-Cola kautta näyttelyiden ja tukea Suomen taiteen. 
Näyttely "100 vuotta pullon Coca-Cola" (Coca-Cola pullo 100 vuotta) on Metropolitan Museum Sinebrychoffin aiheutti tyytymättömyyttä Suomessa ja altistumista vastaan ​​ilmaisi kaksisataa ihmistä, mukaan lukien kuuluisa suomalaisia ​​taiteilijoita. Heidän online vetoomuksen, he kirjoittavat, että tämä ei ole hyväksyttävää, kun National Museum of American yritys harjoittaa mainontaa. Kuuluisa suomalainen taiteilija Otso Kantokorpi (Otso Kantokorpi) kaikki luvannut boikotoida museo. Allekirjoittajat pyydetään tukea taiteen Suomessa. 
Galleria johtaja Kirsi Eskelinen (Kirsi Eskelinen) sanoi, että näyttely Coca-Cola pullo vie vain pieni sali Suomen museo. Näyttely museon Sinebrychoffin perustettu sponsorointi kumppanuuden samannimisen panimoalan yritys edustaa amerikkalainen juoma Suomen markkinoille. Hän muistutti myös, että Coca-Cola on innoittanut monia taiteilijoita, kuten Andy Warhol. 
Pa materiaaleja YLE. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti